2012 m. vasario 10 d., penktadienis

Informacinis pranešimas

Labas rytas tiems, kurie nėjo į mokykląą!

Taigi kaip laikotės ?:)
Kadangi jūs visi tokie faini ir jūsų dėka noriu pasitaisyt, klausiu jūsų kokių įrašų NORIT?

  • Ten kur daug arba viskas realu
  • Ten kur daug arba viskas fantazuota
Klausiu, kadangi iš skaitytojų išsiskiria dvi grupės kurios nori arba realybės arba fantazijos..Tad manau suprantat, kad nežinau ką daryt. Na, o šiandien PERRAŠYSIU 23 įrašą, jūs jį įvertinsit, sulauksiu 20 arba daugiau komentarų (kaip ir visada) ir įmesiu 24. 23 panašus bus į dabartinį esamą, tik geresnės kokybės, ne tokį BORING :D Na manau suprantat, tokį dalyką kai skubi.. Ir iš įrašo gaunasi šūdas.

Tad lauksiu jūsų patarimų ir panašiai.
Be to kas nori gali patarti man ką nors dėl įrašų.. Kad tik jums būtų kuo įdomiau skaityti.

Monika

24 komentarai:

Misteris J. rašė...

Apie realybę, nes pagal mane kai labai daug fantazijos sukišta, pasidaro neįdomu skaityti.

Urtė rašė...

realiu

`G o o d G i r l ♥ Just Love Myself * rašė...

Aš už fantazija . Nes realus gyvenimas labai booring ..

G. rašė...

Realybė realybė realybė!!!:) Fantazija neįdomu. Betrūktų tik kokių vampyrų: DD

Monika rašė...

Ne nu.. :DDDDDDD Ką man dbar daryt? 2 už fantaziją 2 už realybę.. :DDDDd Man kapėc, nežinau ką daryt :D

G. rašė...

Tai kad trys už realybę o vienas už fantaziją:D

Misteris J. rašė...

Juokingai gautūsi jeigu istroijos bėgyje ten koks Matas pavirstu vampyru ;D

Greta rašė...

Uz realybe as :)

Monika rašė...

:D ždž jau ir skaičiuot nemoku. LIUXX :D Misterijs J.- jo :d aš planavau kurti istoriją fantastinę su antgamtinėm jėgom (ne vampyrai, o tiesiog) :D

G. rašė...

Gal geriau nereikia:D Ir taip visur pilna tos fantastikos;D

V i l i j a . @@ rašė...

Aš už realybė, su šiokiais tokiais priemaišais. :)

Nora rašė...

Aš už fantastiką :D Kažkaip realybe nežada kažko stulbinančio ir t.t :DD

Mažutė rašė...

manau reikia, kad viskas vyktų realistiškai, bet įdomiai. Tai sunkoka, kiek žinau, bet manau tu sugebi. :)) ir tikrai nereikia jokiu antgamų ir antgamtiškų galių. :DD

Laura rašė...

Man įdomu ir tas ir anas :) todėl, aš save priskirsiu prie neutraliųjų :DD O šiaip labai lauksiu perrašyto įrašo, nors ir anas man nekliuvo! :)

Spoonium rašė...

Man patiktu ir tas ir tas. realybe ir fantazija,tik ne per daug fantazijos. :)

Monika rašė...

Tai kaip supratau- realybė, bet truputis fantazijos? :D

Laura rašė...

Taikliai :) Manau taip būtų visiems neblogai ;)

Mažutė rašė...

joo, pritariu Laurai. ^^

G. rašė...

Aha gal ir užkabintų.:)

me.... rašė...

realybe sufantazija butu nerelu;d

Laura rašė...

Manau, kad geriausia būtų, kad ši istorija liktų tokia, kokia ir buvo-reali. Nes asmeniškai aš, šiandien netyčia pamačiau šį blogą, tiesa ieškojau, visai ko kito. Bet pamačiusi šį blogą šiek tiek pristabdžiau ir kai jau norėjau išjungti, sugalvojau perskaityti 1 pranešimo keletą eilučių, gal patiks... Ir iš taip aš jau viską perskaičiau per maždaug valandą gal daugiau ir labai laukiu kitos istorijos. LAAABAAAI. labai įdomu kaip viskas baigsis. Sėkmės tau rašyti :)

reader rašė...

uz realybe, gi visiems idomu skaityti realu gyvenima is sono, ir kartais pamatyti kokiu nors ivykiu kurie buna ir pas mus pacius

Laurita! rašė...

Kas be ko, realybė. Na, trupučiui gali įmaišyti fantazijos.. : ) Be to, tikiuosi šiandien jau 23 įkelsi. Perrašytą. :)

Monika rašė...

Džiugu :d Be to, kad taip būtų po įrašais.. Komentarai greit rinktųsi, tai fainai būtų . :D Be to rašau 23, jis manau, bus geresnis negu buvo ir ne visai kitoks,bet kokių 80% skirtumas, bet turinys, esmė maždaug panaši. :)