2012 m. vasario 23 d., ketvirtadienis

27 įrašas. Pagrobimas

Gruodžio 4 diena (tęsinys)

Pamažu jaučiau, kad mane kažkas laiko ir neša. Vos po kelių akimirkų pajaučiau, kad žvarbus vėjas velia man plaukus. Bet kas keisčiausia, dar niekada nepatyriau to jausmo kai negalėjau atsimerkti. Lyg viduje viską jaučiau, bet to pasakyti žodžiais negalėjau. Taip pat kaip ir atsimerkti. Galiausiai pajutau, kad aplinkui nustojo pūsti vėjas, pagaliau pajutau šiltą ir kiek "banguotą" paviršių.. Ir galiausiai tai, kad kažkur važiuoju.
-Turiu ją,- ištarė grobikas telefonu.- Taip, aš ją ten ir vežu.- atsakė,- gerai, viskas, negaliu kalbėt.
Galiausiai mašina sustojo. Kažkur. Mane ir vėl paėmė ant rankų ir nešė link greičiausiai kažkokio pastato. Nes vos atidarius duris pajutau šilumą. Bet mano kūnas buvo vis dar be sąmonės. Pagaliau antrą kartą per šiandien pajutau tvirtą paviršių. Ir gulėjau. Ilgai..

*Tuo tarpu ligoninėje*  (Danielos asmeniu)

Mama žvilgtelėjo į laikrodį. Jau kaip aš išėjusi buvo praėjęs daugiau nei pusvalandis.
-Kažin kur ji taip ilgai užtruko,- pradėjo nerimauti mama.
-Nežinau,- Daniela taip pat nustebo.- Einu pasižiūrėti, gal kur nors ligoninėje pasiklydo,- bandžiau kiek pajuokauti.
Aš greitai išėjau iš palatos, apvaikščiojau ligoninę kol pagaliau man teko nueiti prie seselės. Aš pradėjau klausinėti ar seselė nematė tamsiaplaukės merginos, kuri buvo su džinsais, šviesia striuke. Ir seselė pareiškė:
-Mačiau. Klausė kur yra tualetas. Bet daugiau nemačiau, kad būtų grįžusi. O kas yra?
-Ji negrįžo. Gal matėt ką nors įtartino? Na vaikiną, ar ką nors.. Kas paskui ją vaikščiojo?- vis su didesniu jauduliu klausinėjau.
-Na taip.. Ėjo ten kažkoks tamsiai apsirengęs, aukštas, tamsiaplaukis. Sakyčiau gal tarp devyniolikos dvidešimt trejų metų..
-Palaukit, parodysiu jums jo nuotrauką.
Išsitraukia telefoną, greitai įsijungiau facebook kadangi tik ten buvo juo nuotrauka. Radau vieną kurioje aiškiau matėsi veidas ir parodžiau jo nuotrauką.
-Taip, manau šis.
-Aišku, ačiū,- sunerimusi padėkojau iri nubėgau į palatą.
Vos įbėgau, visi į mane sužiūro.
-Na, radai Editą?- paklausė jos mama.
-Ne.. Ir jos čia nėra.. Tikriausiai.
-Kaip tai nėra?- atsistojo jos mama
-Seselė sakė, kad ji negrįžo, o paskui ją vaikščiojo vyriškis..
-Ką tu čia fantazuoji, Daniela?! Tai visai nejuokinga,- kiek pyktelėjo ši.
-Aš visiškai rimtai.. Aš žinau, kas ją pagrobė.
-Pagrobė? O Dieve šventas,- susiėmė už širdies,-Kas?
-Manau, kad Mantas.. Tiksliau esu tuo beveik įsitikinusi.
-Tai ko mes laukiam? Vykstam į jo namus!- įsikišo Editos tėtis.
-Ar jūs tikrai manot, kad ten jis ją vešis?- nustebau.
-Tai kur daugiau?
-Kažkur kitur, bet tikrai ne į savo namus.. Niekas taip nedaro,- burbtelėjau,- manau,-pridūriau.
-Gerai, mes su Almantu važiuojam į policiją,- ši priėmusi drastišką sprendimą net nesuvokė, kad viską gali pablogint..
-Palaukit, gal grobikas dar paskambins? Na, Mantas.
-Argi tu taip manai? Neskambins jis. 
-Manau, jam reikia išpirkos,- prisiminiau Editos žodžius, kai ji sakė, kad nugirdo kažką apie dalis.. Kalbama buvo greičiausiai apie pinigus.
-Tiksliai,- iš delno sau neskausmingai "trenkė" per kaktą mama.
-Gerai ką darom?
-Aš siūlau, dar palaukim. Valandą, pusantros.. Žiūrėsim kas bus Juk jis jos nenuskriaus.
-Gerai, bet tik valandą, ne daugiau,- stengėsi nusiraminti Rita. (toks buvo Editos mamos vardas)

*Tuo tarpu vietoje, kur buvo Edita*

Pagaliau pradėjau pabusti. Sakyčiau, kad dar buvo pakankamai sunku atsimerkti, tačiau po truputį, truputį.. Atsimerkiau. Vieta kurią mačiau savo akimis tai vieta, kurios niekada gyvenime nesu mačiusi. Bet čia gražu. Baltos lubos, kurioje buvo "įstatytos" lemputės, šviesiai rudos sienos, kurios sakyčiau suteikia šilumą.. Nėra čia jau taip blogai. Na, bet negalvojant apie tai buvau priversta atsistoti ant kojų. Kiek sukosi galva, bet laikydamasi už šone esančių daiktų pasiekiau arką. Atsistojusi prie jos šono išgirdau tuos pačius girdėtus balsus.. Taip, vienas Manto, o kitas jei neklystu.. Anos.
-Ką dabar darysim?- pasiteiravo Mantas.
-Jiems jau paskambinau, sakė, kad jau galėsim skambinti išpirkos.- pasiėmusi sruogelę plaukų juos sukiojo aplink pirštą Ana.
-Nežinau, nežinau. Visa šitai man skamba taip netikroviškai. Na žinai, niekada nemaniau, kad tai padarysiu jai.. Merginai kurią mylėjau ir kurią vis dar myliu.
-Nereikia čia tų melodramų, brangusis. Turi Adriją - jei norėsi turėsi ir mane. Žinai, kad aš tave myliu.- mirktelėjo.
-Žinau,- jam priartėjus arčiau jos, jų lūpos susilietė.
"Dieve, negaliu žiūrėt,  koks jis dviveidis!" mintyse sau ištariau.
-Na, tai eime prie darbo? Tu savo darbą žinai, o mano darbas ją saugoti iki rytojaus.- išlemeno Mantas.
-Gerai. Aš važiuoju. O tu su ta lape būk atsargus, jos gudrios.
-Žinau, žinau,- nusijuokė.
-Gerai, lekiu,- pakštelėjo jam į skruostą ir taip pat kaip greitai atsirado mano gyvenime, taip greit ir išnyko iš namų. (bet ne iš gyvenimo)
Galiausiai pro arkos šoną stebėjau Mantą. Jis išsivirė kavos ir kas keisčiausia net nežvilgtelėjo į būtent kambario kuriame buvau aš pusę! Vos išsiviręs kavos atsisėdo prie stalelio ir pradėjo dainuot?! Jis niekada prie manęs nedainuodavo.. O kas svarbiausia pasirodo, kad jis turi visai gražų balsą. Pagaliau užsižiopsojusi per daug sugalvojau, kad reikia atsigult į lovą, nes jeigu jis ateis ir užtiks mane stovinčią bei supras, kad visko klausiausi..Man geruoju nesibaigs.


Ir lyg žinodama, atsiguliau laiku. Į kambarį išdidžiai įžengė Mantas ir aš apsimečiau,jog prabundu.
-Kaip tik laiku,- ištarė.
-Kas laiku?- piktai atkirtau.
-Na pabudai, galėsim pasikalbėti, kol grįš Ana.
-Gerai pasikalbėkim,- paėmiau jo rankas ir įspraudžiau savąsias.
-Ką tu darai?- kreivai pasižiūrėjo Mantas.
-Kaip tai ką.. Negi nematai?- bandžiau jį apsukti aplink pirštą.
-Tu flirtuoji su manim?- nusišypsojo.
-Galbūt,- prisitraukiau jį arčiau už marškinėlių,- Nagi, žinau, kad tu manęs nori..
Planas pavyko. Mantas pradėjo mane bučiuoti. Jo bučiniai man priminė senus laikus.. Nors ir kaip iš visų jėgų norėjau jam trenkti, atstumti, bet tai buvo vienintelė mano proga pabėgti. Todėl apsimečiau, jog mėgaujuosi jo bučiniais.. Nors ir kaip jo nekenčiau..

Kuo labiau, tuo Mantas vis aistringiau mane bučiavo, kol galiausiai mintyse suskaičiavau iki penkių ir spyriau jam į tarpkojį. Žinau, galbūt tai atrodo juokinga, bet tai buvo vienintelis būdas atitraukti jį nuo manęs.
-Sudie, avigalvi!- piktai surikus užsidėjau batus ir bėgau pro duris.
-Ateini čia!- puolė bėgti paskui mane laiptais žemyn.
Tarp kitko, vieta kurioje buvau buvo gražus namas, bet Mantas pasielgė visiškai.. Neprotingai, kadangi durys buvo užrakintos, bet raktai - durų spynoje. Greitai atsirakinau ir puoliau bėgti. Vietos tiesą sakant nežinojau - aplink buvo pilna medžių, bet bėgau į mišką. Ten manau, kad jis manęs neras, nes miškas didelis. Bet aš eilinį kartą suklydau - pasižiūrėjau už nugaros. Jis vis greičiau artėjo link manęs. Kas keisčiausia, jis jau buvo ant pečių užsimetęs striukę. Jis iš tiesų greitas! Galiausiai sukaupiau visas jėgas, įkvėpiau ir sustojau.
-Tu manęs nesugausi! Niekada!- piktai ištariau ir pakėlusi nuo žemės akmenį mečiau į jį. Taiklumu pasižymiu - pataikiau į petį.
Įbėgus į miško tankmę pamačiau, kad aplinkui buvo daugybė medžių kurių kamienai buvo stori ir tinkami pasislėpti man. Nubėgusi kuo toliau į miško vidurį atsistojau prie storo kamieno, kuris man atrodė, jog pakankamai gerai paslepia mano kūną.
-Aš tau nieko nedarysiu, išlįsk,- stengėsi mane išvilioti Mantas.
Alsavau. Nuo bėgimo be galo pavargau, padusau, gavau "pompą". Pasižiūrėjusi pro kamieno šoną pamačiau, kad Mantas visai arti, todėl turėjau kvėpuoti kuo tyliau.

Man nepasisekė. Oras "užkuteno" nosį ir aš nusičiaudėjau. Jis išgirdo ir pribėgo prie medžio kuris buvo šalia to kurio buvau aš. Antrą kartą sukaupiau jėgas ir bėgau. Bėgau kuo tolyn, kol pagaliau pribėgau kažkokį kiemelį. Manto nematyčiau. Pradėjau sukinėtis, kol galiausiai Mantas mane stipriai sugriebė, o aš spurdėjau kaip žuvelė.
-Nejudėk, arba nudėsiu,- įrėmė į mane pistoletą.
-Gerai, ramia, ramiai,- išsigandusi raminau jį. - galim ir be žudynių..
-Sakiau, kad nepabėgsi, ne toks aš kvailas. Juk žinau kur veda šis kelias.
-Pasakyk ko nori iš manęs.
-Daug ko.
Kažkada lankiau karate. Ir dabar tai panaudojau. Pistoletą numečiau ant žemės (rankų mostų dėka) ir bėgau kuo toliau nuo jo. Galiausiai pribėgau gatvę, akis spigino saulė. Truputį susisuko galva, bet šiaip orentuotis dar galėjau. Mano nelaimei, sustojo mašina. Tos žaviosios, blondinės kalės Anos mašina. Ji mane suėmė už rankos, stipriai laikė rankomis, ir vedė prie Manto. Ji buvo per stipri, kad galėčiau ką nors padaryt.
-Mantai, tu apgailėtinas. Nesugebi šitos mergiotės išlaikyt.
-Ji pabėgo, spyrė man,- puolė teisintis.
-Nesvarbu. Tavo laimei laiku pravažiavau. Jos tėvams skambinau, sakė praneš kai turės tai ko mums reikia.
-Puiku.
-Ką jus jiems sakėt?- įsikišau.
- Nesikišk. O dabar, mielasis Mantai,  vesk šią mergą ir surišk, kad nepabėgtų, ar šiuo darbu užsiimti man?- lyg kokią šiukšlę mane pastūmė link jo.
-Būk gerutė,- suėmęs mane meiliu balselius ištarė.
Apspjoviau jį.
-Dar ko.
-Pasakiau, būk gerutė!- suspaudė mano ranką.
-Man skauda!- piktai ištariau.
-Nepyk,- trenkė man taip, kad kaip ir netekau sąmonės.
Galiausiai mane nusitempė atgal į namą, surišo kojas ir rankas stipria virve ir paliko.
-Pūk iki rytojaus,- įžengusi į kambarį ištarė blondinė, bet tai buvo ne Ana..

*Tuo metu Editos šeimoje (Danielos vardu)*


Visi, Editos namuose susėdę prie stalo svarstė, kur mano draugė galėtų būti. Jos mama nesiliovė verkti, skambino Eglei, kalbėjo su ja, klausinėjo, ar ji arba Lauris žino ką nors apie Manto slėptuvę. Deja niekas nieko nežinojo, todėl visi su neramumu sėdėjome ir laukėme ko nors.. Antro skambučio, ar kažko.
-Viskas, pranešiu policijai,- neištvėręs kumščiu į stalą trenkė Editos tėtis.
-Reikia palaukti antro skambučio.. Manau, kad jeigu paskambinsime policijai,- atsidusau,- jai tai gali pakenkti.
-Gal tu ir teisi,- kūkčiodama sutiko jos mama.
Galiausiai bediskutuodami nusprendėme, kad šiandien nieko nedarysim, kadangi nieko nepasieksim. Tik rytoj.. Galės kas nors pavykti. Manau, kad šį kartą be Kajaus ir Vėjo išsiversti nepavyks.

*
Edita.

44 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O dieve!!!! greiciau tesinys!!!!!!!!!!!!

G. rašė...

Šitas nerealus!:)* Žiauriai užkabino ir įtraukė. Kas galėjo pagalvoti, kad Mantas visa dar myli Editą...

Viiktorija :* rašė...

Monika... Nesitikėjau, kad komentuosiu tavo įrašą, bet šis mane





























































































UŽKABINO!! Žinai ką, greičiau rašyk tesinį! :P

Diana rašė...

tesinio!

Mažutė rašė...

kažkaip labai čia netikroviškai man, žinai, kaip veiksmo filmuose, tą pagrobė, tą padarė, Edita pabėgo, Ana privažiavo sugavo.. Galėjo Mantas ją sugaut ir tiek, jei jis toks greitas ir panašiai. Ana lyg iš dangaus nukrito ir sugavo ją. Na, bet įrašas gan neblogas. Laukiu tęsinio.

Saulė rašė...

Ou MONIKAAA!! tok geras yrasas.. kita greiciau:**

Dovile rašė...

nu krc, ir sakai kad nevienodai rasai. ledinej asaroj pagrinine heroje pagrobe, dbr ir pas tave. kazkodel nesistebiu. originalumo noreciau.

Anonimiškas rašė...

tesinio!!!]

Anonimiškas rašė...

Visi tavo irasai itraukia ir labai man patinka taip ir toliau ! :))

Monika rašė...

Anonimiškas nr.1-dėėėkui
PeaceLove-dėkui ;b
Viktorija- :D dėkui
Diana- ačiū:}
Mažute-kiekvienam skirtingai, bet ačiūū :)
Saulee-ačiūūūū;**
Dovile-wtf, kada? Tame ir esmė, kad jos istorijos neskaitau. O mes abi su ja mąstom panašiai, tik mintis dėstom skirtingai - tai supratau ne rašydama įrašus, o bendraudama su ja. Tad jeigu nežinai tiesos, geriau nesakyk, kad aš kopijuoju, nes šito dalyko jau nedarau mažiausiai metus.
Anonimiškas nr..2-:D ačiū :DD
Anonimiškas nr.3- labai dėkui :p


Primenu, nebus 20 ir daugiau komentarų, naujo įrašo nepradėsiu :)

Anonimiškas rašė...

Kaiiip nereaaaliai :)))
Laukiu kito įrašo! ;)

Jule* rašė...

Jeeetau kai patikooo!!! :))
Laukiu kuo greiciau tesinio!!! <3

Laura rašė...

Aš manau, kad tu rašai labai gerai! ir siūlau nekreipti dėmesio į kai kurių visai nenormalias nuomones.. Sutapimas tik tas pagrobimas, kuris jau buvo prieš keletą įrašų Vilijos istorijoje buvo, o siužetas, ir veiksmas visai kitas, tai nestumkit ant Monikos..! Jei neturit normalių priežasčių prikibt..

rita rašė...

Labai uzkabino! tesinio!!

Monika rašė...

Laura, aš tai net nežinau, kas ten vyksta. :D:D

Ieva rašė...

Labai idomus irasas! Greiciau kito!:*

Greta rašė...

Labai labai.. Labai laukiu kito iraso, taip idomu skaityt negaaaliu :))

KAziuke patriukaiteee rašė...

Laukiu naujooooo

Laukiu tesiniooo rašė...

KAda teesinyys?

AS noriu tesiniuko zuikaj... ~D~ rašė...

Nukrate kaiiip !!!!

Unknown rašė...

KAda tesinyyys??/

Urtė rašė...

Labai patiko, kaip ir sakei buvo veiksmo. :***

LAbukazzz rašė...

Noriu tesiniuko, lb lb lb lb lbl lbl ll lbl lbl

V i l i j a . @@ rašė...

Dovile, nusišnekėjai truputį.

Radai ką lygint - mane ir Moniką. Monika turi savo rašymo stilių, aš savo. Pas mus net siužetai kitokie, veikėjai kitokie, tai žodžiu, pievą parašei...

Monika rašė...

Vilija- būtent. :D Neturi prie ko prisikabint jis/ji. :D

Agnė. rašė...

MONIKA RAŠYK ĮRAŠAS ŠIS MANE UŽVEDĖ AČIŪX, ;********************

Anonimiškas rašė...

Belenkaip patiko!!! Saunuole, labai gerai kuri! :)

me.... rašė...

laukiu nesulaukiu naujo yraso.

Anonimiškas rašė...

Uzkabino!!!Laukiu tesinio!!! :**

Vesta rašė...

Labai geras įrašas :)

Laurita! rašė...

Man šis įrašas taip pat labai labai patiko! :)

Dommy. ;*;*;* rašė...

super! ; )

Anonimiškas rašė...

Nebus komentarų - nebus įrašo, nebus įrašo - nebus sekėjų, nebus sekėjų - užsidarys blog'as :D
Kam dar dėt tokias reklamas...

Evelina ♥ rašė...

Noriu tęsinioooooooo. :D Greičiau. :)

me.... rašė...

kada kitas yrasas?

Erika rašė...

Ziauriai itrauke mane i sita, ziauriai laukiu tesinio

Anonimiškas rašė...

Teeeesiiiiiinioooo!!!!! :)))

lakstinkgas rašė...

ea, juk rase kai bus 20 koment bus naujas irasa o cia jau tik 2 truksta iki 40 :O

Monika rašė...

Taigi žinau, aš vakar,užvakar nrml prie pc nebuvau (vakar gal tik 5 min)o šnd nd ir visa kita, jei spėsiu. O jei ne tai ryt arba poryt. :)

Anonimiškas rašė...

laibai patiko šis įrašas. Kotryna:)

Anonimiškas rašė...

nu gi !!! kodel taip ilgai?? TESINIO !!! LABAI labai laaaabai prasau :))))

Monika rašė...

ryt arba poryt, šiandien neturėjau laiko.

Anonimiškas rašė...

Laukiu, nesulaukiu, kada tesinis?!!! :))

Anonimiškas rašė...

na, kazkaip nesulaukiam.;/